May i be free from mental suffering!!!

Monday, August 2, 2010

တစ္ခါက စကာၤပူေန႔မ်ား (၃)

Farewell For THIHA SOE


(၁.၈.၂၀၁၀)တနဂၤေႏြေန႔မွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕သူငယ္ခ်င္း သီဟစိုးကို ေလဆိပ္လိုက္ပို႔ၾကပါတယ္။ “စ”ကေန အျပီးျပန္သြားတာပါ။ ဒီလိုခြဲသြားရေတာ့လည္း ရင္ထဲမွာ တစ္မ်ိဳးၾကီးပဲ။ စိတ္မေကာင္းဘူး။ “စ”မွာ အတူတူ တြဲလာခဲ့ၾကတာ (၅)ႏွစ္ေတာင္ၾကာလာခဲ့ျပီပဲ။ ျပန္မယ္လို႔ေျပာေနတာက ကၽြန္ေတာ္....တကယ္ျပန္ျဖစ္သြား တာက..... သူ။ တကယ့္ကို ေကာက္ခါငင္ကာ ျပန္ျဖစ္သြားတာပါ။ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ဆက္စပ္ျပီး ျဖစ္ေပၚလာႏိုင္တဲ့ အေျခအေနတစ္ရပ္ေၾကာင့္ ေၾကာက္ေျပးေျပးသြားတာပါ။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ save ျဖစ္သြားတာေပါ့။

၂၀၀၈ ခုႏွစ္ ကၽြန္ေတာ့္မဂၤလာေဆာင္အျပီး ေခ်ာင္းသာကို Honeymoon ထြက္ၾကေတာ့ သူလဲပါလာတယ္။ သူ ရန္ကုန္ကို အလည္ျပန္ေနတဲ့ အခ်ိန္ေပါ့။ ရန္ကုန္ျပန္ေရာက္တုန္း သူမိဘေတြက ဘုန္ၾကီးဝတ္ခိုင္းလို႔ တစ္ပါတ္ဝတ္ေနတံုး ကၽြန္ေတာ္ကအတင္းေခၚလို႔ (၄)ရက္ပဲဝတ္ျပီး လူျပန္ထြက္လာတယ္။ လူထြက္ျပီးျပီးခ်င္း ပဲခူးကေန ရန္ကုန္ကိုခ်က္ခ်င္းဆင္းခ်လာျပီး ကၽြန္ေတာ္တို႔အဖြဲ႔နဲ႔ လာေပါင္းပါတယ္။ ေခ်ာင္းသာမွာ ဖဲရိုက္ ၾကေတာ့ ဘုန္းၾကီးလူထြက္ ဒီေကာင္က (၃)ရက္လံုးလံုး ကၽြန္ေတာ္တို႔ဆီက ပိုက္ဆံေတြကို သိမ္းေတာ့ တာပါပဲ။ တစ္ပါတ္ျပည့္ေအာင္မ်ား ဝတ္လို႔ကေတာ့ျဖင့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔အားလံုး ရွိတာေတြ ေပါင္ရမဲ့ကိန္းပဲဗ်ိဳ႕။



သူနဲ႔ကၽြန္ေတာ္က ၂၀၀၂ခုႏွစ္ေလာက္က စျပီးသိခဲ့ၾကတာပါ။ ရန္ကုန္မွာေပါ့။ သူကလည္း မေလးရွားက ျပန္လာခါစ...ကၽြန္ေတာ္ကလည္း မေလးရွားကျပန္လာျပီး ရိုးမဘဏ္မွာ အလုပ္ဝင္လုပ္ေနတုန္းကေပါ့။ ႏွစ္ေယာက္စလံုး ကိုရီးယားသြားဖို႔ ေျမာက္ဥကၠလာပဘုန္းၾကီးေက်ာင္းမွာ ကိုရီးယားစာသင္ေနရင္းဆံုမိၾကျပီး သူငယ္ခ်င္းေတြ ျဖစ္သြားၾကတာပါ။ မေလးရွားမွာတုန္းက (၅)ႏွစ္ေလာက္အလုပ္လုပ္ခဲ့ၾကတာ တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ မဆံုခဲ့၊ မေတြ႕ခဲ့ၾက ပါဘူး။

ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ ကိုရီးယားဘာသာ အေရး၊ အဖတ္၊ အေျပာကို တစ္ႏွစ္ခြဲေလာက္ၾကာေအာင္ တက္ခဲ့ၾကပါတယ္။ ဘုန္းၾကီးေက်ာင္းမွာ UFL First Year Course သာျပီးသြားပါတယ္။ ကိုရီးယားကိုေတာ့ မေရာက္ျဖစ္ခဲ့ၾကပါဘူး။ အခ်ိန္နဲ႔ေငြေတြသာ ကုန္သြားပါတယ္။ ဘယ္လိုမွ ၾကိဳးစားလို႔မရတဲ့အဆံုးမွာေတာ့ စကာၤပူသြားဖို႔ ျဖစ္လာခဲ့ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္က Agent တစ္ခုနဲ႔ခ်ိတ္မိျပီး သြားဖို႔ ၾကိမ္းေသေတာ့မွ သူ႔ကိုလည္း ခ်ိတ္ေပးခဲ့ပါတယ္။ တစ္လေလာက္ပဲျခားျပီး သူေရာက္လာခဲ့ပါတယ္။

သူ စကာၤပူကို ေရာက္တဲ့ေန႔က ဒီက Agent က လာမၾကိဳဘူး။ ခ်န္ဂီေလဆိပ္ထဲမွာ ေယာင္လည္လည္ ျဖစ္ေနတဲ့ သီဟစိုးက ကၽြန္ေတာ္ဆီကို ဖုန္းလွမ္းဆက္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း အလုပ္ထဲမွာ။ Agent ဆီကို ဖုန္းလွမ္းဆက္ေတာ့လည္း သြားၾကိဳေနတယ္လို႔ေျပာတယ္။ ေလဆိပ္မွာ သူနဲ႔ဘယ္လိုလြဲၾကလည္း မသိဘူး။ ဒါနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္အလုပ္ျပီးေအာင္ပဲ သူ႔ကို ေလဆိပ္ထဲမွာ ေစာင့္ခိုင္းထားျပီး အလုပ္ျပီးေတာ့မွ ကၽြန္ေတာ္သြား ေခၚလာရတယ္။ အေရးထဲ လမ္းမွာ သူ႔ဖိနပ္ခြာကြာသြားလို႔ ဘတ္လပ္ဘတ္လပ္နဲ႔ တလမ္းလံုး ဒီအတိုင္း ေလွ်ာက္လာရတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္ဆီမွာ ညဖက္အိပ္ခိုင္းထားျပီး မနက္က်ေတာ့မွ သူ႔Agent က လာေခၚ သြားတယ္။ ဒီလိုနဲ႔ပဲ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဟာ စကာၤပူေန႔ရက္ေတြကို အတူတူ ျဖတ္သန္းခဲ့ၾကပါတယ္။













သူမျပန္ခင္ သူခ်စ္တဲ့သူငယ္ခ်င္းေတြအတြက္ ႏႈတ္ဆက္စာေလး ထားခဲ့ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ျပန္လည္ ေဖာ္ျပ ပါရေစ.......
“ ကၽြန္ေတာ္ႏႈတ္ဆက္ခဲ့ပါတယ္
ပန္ခ်ီကားတစ္ခ်ပ္လိုပါပဲ
ဒီမွာေနခဲ့ရတဲ့ ကာလတစ္ေလွ်ာက္
ေပ်ာ္ရႊင္စရာ...ဝမ္းနည္းစရာ...ၾကည္ႏူးစရာ
အရာအားလံုးဟာ
ကၽြန္ေတာ့္ဘဝတေလွ်ာက္မွာ
အမွတ္တရျဖစ္ေနမွာပါ
မျမင္ရေသးတဲ့ အနာဂါတ္အတြက္
ဘာမွမေျပာႏိုင္ေသးေပမယ့္
အားလံုးကိုႏႈတ္ဆက္ဖို႔ေတာ့
ေသခ်ာခဲ့ပါျပီ
အျပန္ခရီးမွာ
ခင္မင္မႈအေငြ႕အသက္ေတြကို
ေက်ာပိုးအိတ္ထဲ ထည့္ျပီး
သယ္သြားႏိုင္တဲ့အတြက္ေတာ့
ကၽြန္ေတာ္ေၾကနပ္ပါတယ္
ဘဝမွာ
ဒီလိုပန္းခ်ီကားခ်ပ္မ်ိဳး
ေနာက္ထပ္ၾကည့္ခြင့္ရမယ္လို႔
မထင္ေတာ့ပါဘူး။ ”

ဘယ္ေလာက္လြမ္းစရာေကာင္းတဲ့ စာေလးလဲဗ်ာ။ ဒါေပမဲ့ သူငယ္ခ်င္းေရ....မင္းကိုတစ္ခုေတာ့ ေျပာခ်င္ ပါတယ္။ မျဖစ္ႏိုင္ဘူးဆိုတာ မရွိဘူးတဲ့။ တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္ေတာ့ ငါတို႔ျပန္ဆံုၾကအံုးမွာပါ။ အဓိကက ငါတို႔တစ္ေတြ ျပန္ဆံုၾကအံုးမယ္ဆိုတာ မင္းရဲ႕စိတ္ထဲမွာ စြဲေနေအာင္ ယံုၾကည္ထားဖို႔ပါပဲ.....သူငယ္ခ်င္း။

ps. ဓါတ္ပံုမ်ားကို kma မွ modify လုပ္ထားပါသည္။

No comments: